- Určeno pro:
- Střední škola
- Počet stran:
- 180
Hlavní činnost, marketing a prodej
Obsahuje výkladový text a řadu procvičovacích úloh. V tomto vydání je podstatně aktualizován celek Marketing.
9., aktualizované vydání z roku 2024
Učebnice spojuje výkladový text a procvičovací úlohy.
Tištěná učebnice má na druhé straně obálky kód pro vstup do online verze, kde naleznete další příklady a ukázky, videa a testy. Vydání je rozšířeno o podcasty Aleny Jonákové. Student si tak může vybrat mezi psanou a mluvenou formou výkladu. V online verzi nově najdete také souhrnný celek Obchodujeme se zahraničím.
Obsah učebnice je rozdělen do následujících kapitol:
V tomot dílu jsme pokusili zachytit , jak snaha firem nabízet co nejrozmanitějším způsobem své zboží a služby ovlivňuje každého z nás. To ukazujeme na řadě příkladů z oblasti marketingu a prodeje, do kterých jsme vložili své praktické zkušenosti i zkušenosti řady podnikatelů, s nimiž spolupracujeme.
Jako každý rok, i letos jsme text upravili podle aktuálního dění v ekonomice. V 6. kapitole jsme provedli drobné opravy textu.
V 7. kapitole jsme zvýraznili modernější formy, které stále nabývají na významu. Na str. 269, 270 a 271 jsme tak přepracovali text CRM, aktualizovali nejcennější značky na str. 280 a 283, zpřesnili výklad BCG na str. 282, aktualizovali ceny příkladu na str. 290 a přepracovali texty týkající se současných forem komunikace na str. 312, 313, 314, 315 a 316.
V 8. kapitole jsme opět provedli drobné opravy textu, aktualizovali příklad na str. 334 a kurz úlohy 360/03.
OBSAH 2. DÍLU
6 HLAVNÍ ČINNOST
7 MARKETING
8 PRODEJNÍ ČINNOST
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?