Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    -13%

    • Ekonomika 2 pro ekonomicky zaměřené obory

    Ekonomika 2 pro ekonomicky zaměřené obory

    Hlavní činnost, marketing a prodej
    Obsahuje výkladový text a řadu procvičovacích úloh. V tomto vydání je podstatně aktualizován celek Marketing.

    Naše cena s DPH:
    229 Kč DPH 10%
    Běžná cena s DPH:
    264 Kč
    Ušetříte:
    35 Kč
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Petr Klínský, Otto Münch, Yvetta Frydryšková, Jarmila Čechová
    Nakladatel:
    EDUKO nakladatelstvi, s.r.o.
    Kód zboží:
    56457
    EAN:
    9788088057864
    EDUKO nakladatelstvi, s.r.o.

    Popis produktu

    6., aktualizované vydání z roku 2021.

    Sestává z kapitol Hlavní činnost (včetně základů financování), Marketing, Prodejní činnost.

    Obsahuje výkladový text a řadu procvičovacích úloh.

    Určeno pro:
    Střední škola
    Počet stran:
    172

    O učebnici

    V tomot dílu jsme pokusili zachytit , jak snaha firem nabízet co nejrozmanitějším způsobem své zboží a služby ovlivňuje každého z nás. To ukazujeme na řadě příkladů z oblasti marketingu a prodeje, do kterých jsme vložili své praktické zkušenosti i zkušenosti řady podnikatelů, s nimiž spolupracujeme.

    Jako každý rok, i letos jsme text upravili podle aktuálního dění v ekonomice. V 6. kapitole jsme provedli drobné opravy textu.

    V 7. kapitole jsme zvýraznili modernější formy, které stále nabývají na významu. Na str. 269, 270 a 271 jsme tak přepracovali text CRM, aktualizovali nejcennější značky na str. 280 a 283, zpřesnili výklad BCG na str. 282, aktualizovali ceny příkladu na str. 290 a přepracovali texty týkající se současných forem komunikace na str. 312, 313, 314, 315 a 316.

    V 8. kapitole jsme opět provedli drobné opravy textu, aktualizovali příklad  na str. 334 a kurz úlohy 360/03.

    Obsah učebnice

    OBSAH 2. DÍLU

      6  HLAVNÍ ČINNOST

    • 6.1 Co znamená hlavní činnost
    • 6.2 Základy financování hlavní činnosti
    • 6.3 Výrobní činnost
    • 6.4 Služby
    • 6.5 Velkoobchod a maloobchod
    • 6.6 Ochrana spotřebitele aneb ne pro všechny je zákazník pánem

      7  MARKETING

    • 7.1 Co znamená marketing
    • 7.2 Dvě cesty uspokojení potřeb zákazníka
    • 7.3 Produkt
    • 7.4 Cena
    • 7.5 Distribuce
    • 7.6 Propagace a marketingová komunikace

      8  PRODEJNÍ ČINNOST

    • 8.1 Průběh prodejní činnosti
    • 8.2 Sjednávání kupní smlouvy
    • 8.3 Vyřízení objednávky, doprava
    • 8.4 Dodání zboží, závady
    • 8.5 Platební podmínky
    • 8.6 Proclení při dodávkách ze zahraničí
    Tento web používá soubory cookies. Používáním tohoto webu nebo kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace Souhlasím

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují:

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?