Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku
    • Nakladatelství
    • Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

    -7%

    • Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

    Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

    Naše cena s DPH:
    169 Kč DPH 0%
    Původní cena s DPH:
    181 Kč
    Ušetříte:
    12 Kč
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Kynclová Jaroslava, Karásková Eva
    Nakladatel:
    FORTUNA
    Kód zboží:
    51780
    EAN:
    9788073730611
    FORTUNA

    Popis produktu

    • Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu.
    • Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci.
    • Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce.
    • Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení.
    • Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví.
    • Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

     

    Určeno pro:
    Střední škola
    Formát:
    A5 (15 x 21 cm)
    Počet stran:
    152

    O učebnici

    Na našem trhu se v současné době nachází řada titulů, které se zabývají tematikou marketingu a managementu. Tato učebnice vychází z nově vytvořeného rámcového vzdělávacího programu pro střední školy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu.
    Učebnice má dvě části, první obsahuje marketing a druhá management. Učebnice poskytuje základní informace z marketingu a managementu s aplikací do hotelnictví a cestovního ruchu.
    V závěru kapitol a dalších částí jsou uvedena shrnutí, kontrolní otázky a úkoly.
    Schémata jsou převzata z učebnic a odborné literatury, které jsou uvedeny v seznamu literatury.

    Obsah učebnice

        1  Marketing a jeho historický vývoj

    • 1.1  Vznik, význam a vývoj marketingu
    • 1.2  Definice marketingu
    • 1.3  Základní podnikatelské koncepce
    • 1.4  Marketing hotelnictví a cestovního ruchu, jeho vývoj a specifika

        2  Marketingové prostředí

    • 2.1  Marketingové mikroprostředí
    • 2.2  Marketingové makroprostředí
    • 2.3  SWOT analýza

         3  Marketingový informační systém a jeho podsystémy

    • 3.1  Pojem a struktura marketingového informačního systému (MIS)

         4  Marketingové strategie

    • 4.1  Marketingová strategie hotelu

         5  Marketingový plán

    • 5.1  Požadavky na marketingový plán
    • 5.2  Části dlouhodobého marketingového plánu
    • 5.3  Výhody marketingového plánu
    • 5.4  Marketingový plán hotelu

         6  Trh a cílený marketing

    • 6.1  Segmentace trhu
    • 6.2  Tržní zacílení
    • 6.3  Tržní umístění
    • 6.4  Segmentace trhu hotelových služeb

         7  Marketingový mix

    • 7.1  Produkt (výrobek, služba)
    • 7.2  Price (cena)
    • 7.3  Place (distribuce)
    • 7.4  Promotion (komunikace)
    • 7.5  People (lidé)
    • 7.6  Package a Programming (balíky služeb a programování)
    • 7.7  Partnership (spolupráce)

         8  Podstata, význam a vývoj managementu

    • 8.1  Podstata a význam managementu
    • 8.2  Vývoj managementu

         9  Manažérské funkce

    • 9.1  Plánování
    • 9.2  Organizování
    • 9.3  Personální řízení (řízení lidských zdrojů)
    • 9.4  Vedení
    • 9.5  Kontrola

        10  Vnější prostředí managementu

        11  Osobnost manažera a podnikatele

        12  Specifické přístupy managementu

    • 12.1  Řízení lidských zdrojů v gastronomii
    • 12.2  Motivace a hodnocení zaměstnanců v gastronomii
    • 12.3  Organizační struktura hotelu
    • 12.4  Integrace v hotelnictví
    • 12.5  Green management v hotelnictví (zelený management, management ochrany životního prostředí)
    • 12.6  Yield management hotelu (YM)
    • 12.7  Quality management (management jakosti, řízení kvality)
    • 12.8  Finanční management hotelu
    • 12.9  Time management (řízení času)

    Seznam schémat

    Seznam příloh

    Literatura

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá soubory cookies. Kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace

    Nastavte souhlasy, souhlasím s:

    Potvrdit výběr
    Souhlasím a zavřít.
    Nastavení

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují:

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?