- Určeno pro:
- 9. ročník
- Formát:
- A4 (21 x 30 cm)
- Počet stran:
- 176
Cílem publikace je důkladně žáky připravit na jednotné přijímací zkoušky na střední školy.
Novinkou tohoto vydání jsou stručné přehledy učiva a řešené úlohy, které podporují cílenou přípravu na okruhy testované přijímací zkouškou. Oceníte zejména systematické procvičení jednotlivých tematických celků s užitečnými radami a doporučeními, jež vám ostré přijímací zkoušky ještě více usnadní. Samozřejmostí jsou řešení úloh. Příručku využije každý, kdo chce u přijímacích zkoušek uspět, a vyžaduje proto kvalitní a komplexní přípravu.
Příručka odpovídá nárokům Specifikací požadavků pro jednotnou přijímací zkoušku v přijímacím řízení na střední školy v oborech vzdělání s maturitní zkouškou platných od školního roku 2021/2022 a o bsahuje tyto části:
Kniha je určena žákům 9. ročníku ZŠ, kteří se hlásí na čtyřleté obory vzdělávání zakončené maturitní zkouškou, a jejich vyučujícím, jimž může usnadnit systematickou a efektivní přípravu žáků na úspěšné zvládnutí didaktického testu z českého jazyka v rámci přijímacího řízení i při procvičování probraného učiva.
Publikace je koncipována jako komplexní příprava, a je proto rozdělena na několik částí.
V I. části knihy přinášíme stručné informace o podobě didaktického testu a také tipy a doporučení, jak se na test připravit či jak postupovat při řešení různých typů úloh.
K zopakování a procvičení poznatků a dovedností slouží II. část příručky - sbírka testových úloh. Ta je rozdělena do sedmi tematických okruhů (kapitol) v souladu s dokumentem Specifikace požadavků. Kapitoly nově doplňuje teorie - krátké připomenutí či vysvětlení hlavních pojmů v modrozelených rámečcích (dále jen "rámeček"). Pod každým rámečkem se nacházejí dílčí úlohy zaměřené na jeho téma, závěr kapitoly pak nabízí komplexní úlohy vyžadující práci s teorií napříč rámečky. Sbírka obsahuje více než 250 úloh a umožní žákům procvičit si potřebné dovednosti formou užívanou v didaktických testech CZVV.
Ve III. části knihy naleznete cvičné didaktické testy. Je jich celkem deset a jsou vytvořeny ve dvou úrovních obtížnosti. Jejich cílem je seznámit žáky se zadávanými typy úloh a umožnit jim nácvik strategie řešení komplexního testu.
Ve IV. části příručky se nachází klíč k úlohám ze sbírky testových úloh i z cvičných didaktických testů.
V závěru publikace naleznete záznamový arch k prvnímu didaktickému testu. S jeho pomocí si žáci mohou spolu s řešením testu vyzkoušet také záznam svých odpovědí.
I. ÚVODNÍ INFORMACE
II. SBÍRKA TESTOVÝCH ÚLOH
III. CVIČNÉ DIDAKTICKÉ TESTY
IV. KLÍČ
V. SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY
VI. ZÁZNAMOVÝ ARCH
-3%
-12%
-13%
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?