30 moderních konverzačních témat
Publikaci doporučujeme především pro konverzační kurzy, firemní kurzy, ale také všem studentům od 17-ti let, kteří již základy němčiny zvládli.
Každý si jistě rád zopakuje příbuzenské vztahy, naučí se nakupovat po internetu, maturanti přivítají informace o německy mluvících zemích nebo o způsobu psaní životopisu, studenti uvítají pojmy z oblasti internetu či rozhovor s budoucím nadřízeným, účastníky firemních kurzů osloví témata hospodářské němčiny (marketing, nabídka, poptávka, reklamace) a ředitele firem zaujmou témata prezentace firmy nebo akcie.
Témata, která učebnice nabízí, jsou doplněna aktuální slovní zásobou. Každá lekce začíná úvodním textem a za ním následují cvičení, která neústupně provokují k samostatnému vyjadřování. Na konci každé lekce je zařazen rozšiřující text.
V závěru učebnice naleznete texty k nahrávkám poslechových cvičení.
A jakou další výhodu, kromě moderní slovní zásoby, učebnice přináší? V učebnici není stupňována obtížnost, lze tedy vybrat jakékoli konverzační téma nezávisle na pořadí.
V novém vydání byla aktualizována většina rozšiřujících textů, upravena terminologie týkající se výpočetní techniky a vyměněna řada fotografií tak, aby odpovídaly současné realitě. Snazší orientaci při práci s poslechovými texty jistě napomohou čísla stop CD, která jsou v tomto vydání uvedena přímo u příslušných poslechových cvičení v učebnici.
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?