Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Ekonomika 2 pro ekonomicky zaměřené obory

    Hlavní činnost, marketing a prodej
    Obsahuje výkladový text a řadu procvičovacích úloh. V tomto vydání je podstatně aktualizován celek Marketing.

    Naše cena s DPH:
    199 Kč DPH 0%
    Původní cena s DPH:
    261 Kč
    Ušetříte:
    62 Kč
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Petr Klínský, Otto Münch, Yvetta Frydryšková, Jarmila Čechová
    Nakladatel:
    EDUKO nakladatelstvi, s.r.o.
    Kód zboží:
    56457
    EAN:
    9788088473251
    EDUKO nakladatelstvi, s.r.o.

    Popis produktu

    9., aktualizované vydání z roku 2024

    Učebnice spojuje výkladový text a procvičovací úlohy.

    Tištěná učebnice má na druhé straně obálky kód pro vstup do online verze, kde naleznete další příklady a ukázky, videa a testy. Vydání je rozšířeno o podcasty Aleny Jonákové. Student si tak může vybrat mezi psanou a mluvenou formou výkladu. V online verzi nově najdete také souhrnný celek Obchodujeme se zahraničím.

    Obsah učebnice je rozdělen do následujících kapitol:

    • Hlavní činnost
    • Marketing
    • Prodejní činnost

    Určeno pro:
    Střední škola
    Počet stran:
    180

    O učebnici

    V tomot dílu jsme pokusili zachytit , jak snaha firem nabízet co nejrozmanitějším způsobem své zboží a služby ovlivňuje každého z nás. To ukazujeme na řadě příkladů z oblasti marketingu a prodeje, do kterých jsme vložili své praktické zkušenosti i zkušenosti řady podnikatelů, s nimiž spolupracujeme.

    Jako každý rok, i letos jsme text upravili podle aktuálního dění v ekonomice. V 6. kapitole jsme provedli drobné opravy textu.

    V 7. kapitole jsme zvýraznili modernější formy, které stále nabývají na významu. Na str. 269, 270 a 271 jsme tak přepracovali text CRM, aktualizovali nejcennější značky na str. 280 a 283, zpřesnili výklad BCG na str. 282, aktualizovali ceny příkladu na str. 290 a přepracovali texty týkající se současných forem komunikace na str. 312, 313, 314, 315 a 316.

    V 8. kapitole jsme opět provedli drobné opravy textu, aktualizovali příklad  na str. 334 a kurz úlohy 360/03.

    Obsah učebnice

    OBSAH 2. DÍLU

      6  HLAVNÍ ČINNOST

    • 6.1 Co znamená hlavní činnost
    • 6.2 Základy financování hlavní činnosti
    • 6.3 Výrobní činnost
    • 6.4 Služby
    • 6.5 Velkoobchod a maloobchod
    • 6.6 Ochrana spotřebitele aneb ne pro všechny je zákazník pánem

      7  MARKETING

    • 7.1 Co znamená marketing
    • 7.2 Dvě cesty uspokojení potřeb zákazníka
    • 7.3 Produkt
    • 7.4 Cena
    • 7.5 Distribuce
    • 7.6 Propagace a marketingová komunikace

      8  PRODEJNÍ ČINNOST

    • 8.1 Průběh prodejní činnosti
    • 8.2 Sjednávání kupní smlouvy
    • 8.3 Vyřízení objednávky, doprava
    • 8.4 Dodání zboží, závady
    • 8.5 Platební podmínky
    • 8.6 Proclení při dodávkách ze zahraničí

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá soubory cookies. Kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace

    Nastavte souhlasy, souhlasím s:

    Potvrdit výběr
    Souhlasím a zavřít.
    Nastavení

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují:

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?