Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Marketing pro SŠ a VOŠ

    Naše cena s DPH:
    235 Kč DPH 0%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Vysekalová Jitka, Vydrová Jaruše, Strnad Pavel, Postler Milan
    Nakladatel:
    FORTUNA
    Kód zboží:
    16768
    EAN:
    9788071689799
    ISBN:
    8071689793
    FORTUNA

    Popis produktu

    • Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi.
    • Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu.
    • Má schvalovací doložku MŠMT.

     

    Určeno pro:
    Střední škola
    Formát:
    A5 (15 x 21 cm)
    Počet stran:
    247

    O učebnici

    Využívání marketingových poznatků je v současné době nezbytné pro všechny subjekty, které chtějí na trhu uspět. Současný marketing se obrací především na zákazníka, na uspokojování jeho přání a potřeb, které vzhledem ke konkurenci na trhu i rozvoji nových technologií stále vzrůstají. Informační věk přináší nové pohledy a vede ke změnám ve všech oblastech života. Dochází i ke změnám v pojetí marketingu. Od hromadného marketingu se přechází k marketingu individuálnímu, dochází ke změnám ve strategickém plánování, vznikají nové podnikatelské a marketingové struktury, nová strategická spojení. Zefektivňuje a zrychluje se komunikace se zákazníkem. Je zapotřebí vyhledávat nové marketingové příležitosti, propojení jednotlivých prvků marketingového mixu tak, aby odpovídaly zvolené strategii a vedly ke splnění cílů.
    Setkáváme se s novými pojmy jako je guerillový marketing, Customer Relationship Management (řízení vztahu se zákazníky), inovativní marketing, telemarketing a mnoha dalšími. Ale také se čím dál tím více hovoří o společenské odpovědnosti a etice v marketingu, jeho odpovědném přístupu vůči společnosti. Firmy by se měly rozhodovat nejen na základě potřeb zákazníků a firmy, ale i dlouhodobých společenských zájmů a produkovat „žádoucí“ výrobky, tj. výrobky, které poskytují jak okamžitý užitek a radost, tak dlouhodobé výhody. Marketing se stále vyvíjí, ale i v dalším období zůstane alfou a omegou marketingové filozofie orientace na zákazníka; dále je nutné počítat s tím, že se vyvíjí i zákazník. Je náročnější, má větší požadavky na kvalitu i rychlost produktů a  služeb, které slouží k uspokojování jeho potřeb.
    Stále dochází k rozporu mezi teoretickými znalostmi, které máme k dispozici a jejich uplatňování v praxi. Naše publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se i na možnosti její aplikace v praxi; uvádíme příklady, které teorii „oživují“.
    Na současném knižním trhu existuje řada publikací, které mají v názvu či obsahu marketing. Co přináší nového či jiného učebnice, která se vám právě dostala do rukou? Shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů. Právě vlastní podnikatelská praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketingového výzkumu, je to „co je navíc“ než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Věříme, že vám učebnice bude dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

    Obsah učebnice

    1  ZÁKLADNÍ ÚLOHA A FUNKCE MARKETINGU 

    • 1.1  Vývoj marketingu
    • 1.2  Marketingová koncepce řízení firem
    • 1.3  Globalizace společnosti a marketing
    • 1.4  Vstup České republiky do Evropské unie a marketing
    • 1.5  Společenská odpovědnost marketingu

    2  MARKETINGOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ 

    • 2.1  Firemní plánování a marketing
    • 2.2  Marketingové nástroje
    • 2.3  Východiska marketingového systému řízení
    • 2.4  Marketingová situační analýza
    • 2.5  Strategický a operativní marketingový plán
    • 2.6  Marketingové cíle a strategie
    • 2.7  Organizační otázky marketingového systému řízení
    • 2.8  Moderní trendy v marketingu

     3  MARKETINGOVÝ VÝZKUM A INFORMACE 

    • 3.1  Marketingová informační soustava
    • 3.2  Marketingový výzkum
    • 3.3  Metody a techniky marketingového výzkumu
    • 3.4  Výzkum spotřebitele
    • 3.5  Cílové trhy a jejich segmentace

     4  PRODUKT - HLAVNÍ SOUČÁST MARKETINGOVÉHO MIXU 

    • 4.1  Marketingové pojetí produktu
    • 4.2  Tržní životnost produktu
    • 4.3  Řízení produktu
    • 4.4  Vývoj a zavádění nových produktů
    • 4.5  Testování produktů
    • 4.6  Specifika služeb

    5  DISTRIBUCE 

    • 5.1  Hlavní úkoly distribuce
    • 5.2  Distribuční cesty
    • 5.3  Velkoobchod (VO)
    • 5.4  Maloobchod
    • 5.5  Fyzická distribuce

    6  CENA 

    • 6.1  Význam ceny
    • 6.2  Stanovení úrovně cen a jejich diferenciace
    • 6.3  Určení metod tvorby cen
    • 6.4  Stanovení cen nových produktů
    • 6.5  Stanovení pravidel pro cenové změny
    • 6.6  Stanovení pravidel pro slevy a srážky z cen
    • 6.7  Cena průmyslových produktů
    • 6.8  Exportní cena
    • 6.9  Cenové výzkumy

    7  MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE 

    • 7.1  Charakteristika marketingové komunikace
    • 7.2  Marketingová komunikace jako komunikační proces
    • 7.3  Rozpočet na marketingové komunikace
    • 7.4  Tvorba komunikačního mixu
    • 7.5  Média a jejich využití v marketingu
    • 7.6  Měření účinků marketingové komunikace
    • 7.7  Společenská odpovědnost marketingové komunikace

    PŘÍKLADY 

    • Příklad 1  Jednoduchý postup při odhadu tržního potenciálu
    • Příklad 2  Příprava marketingového plánu
    • Příklad 3  Stanovení cenového prahu
    • Příklad 4  Analýza televizního spotu z hlediska mediálních ukazatelů

    ŘEŠENÍ 

    • Řešení příkladu 1
    • Řešení příkladu 2
    • Řešení příkladu 3
    • Řešení příkladu 4

    POUŽITÁ LITERATURA

    ŽIVOTOPISY AUTORŮ

     

     

     

     

     

     

     

     

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují:

    S titulem Marketing pro SŠ a VOŠ souvisí:

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá soubory cookies. Kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace
    Souhlasím a zavřít.
    Nesouhlasím. Budou použity jen cookies nutné pro chod webu.

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují:

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?