- Určeno pro:
- 1. ročník
- Formát:
- A5 (15 x 21 cm)
- Počet stran:
- 40
Pro 1.ročník základní školy. Učebnice vytvořená v souladu s RVP ZV.
Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno. Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby.
Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem „Čteme a píšeme s Agátou“. Tyto učební materiály byly vytvořeny s cílem umožnit systematický rozvoj čtení a psaní s porozuměním již od počátku 1. ročníku.
Na materiály navazuje již vydaná učebnice Českého jazyka pro 2. ročník s housenkou Agátou a celá již vydaná ucelená řada učebnic a pracovních sešitů českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ s doložkami MŠMT.
Učební materiály „Čteme a píšeme s Agátou“ pro 1. ročník:
• jsou vytvořeny v souladu s RVP ZV a mají platnou schvalovací doložku MŠMT
• staví na analyticko-syntetické metodě doplněné o efektivní prvky metody genetické
• pomocí metody tří startů systematicky rozvíjejí čtení a psaní s porozuměním
• smysluplně využívají moderní prvky jako myšlenkové mapy nebo paměťové obrázky
• umožňují žákům číst zadání úkolů pomocí piktogramů od první hodiny 1. ročníku
• přinášejí více možností k pochopení a osvojení látky
• jsou vytvořeny zkušenými pedagogy a autory Alenou Bárou Doležalovou a Milošem Novotným
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?