- Určeno pro:
- 2. ročník
- Formát:
- A5 (15 x 21 cm)
- Počet stran:
- 70
Příručka se snaží vysvětlit vyučujícím autorský záměř a přístupy k elementárnímu čtenářství, které ovlivnily výběr literárních ukázek a práci s nimi ve dvou čítankách řady pro 1. stupeň ZŠ.
Uvádí rámcový plán pro jednotlivé ročníky, doporučení, rady a náměty pro práci s textem a pro naplňování mezipředmětových vztahů.
Pro 4. a 5. ročník je vydána obdobná metodická příručka.
Metodická příručka k čítankám pro 2. - 3. ročník základní školy je rozdělena do tří částí. V první jsou vyloženy metody práce s různými typy textů v čítankách, ve druhé části se nabízejí ukázky koncepční didaktické práce, doplněné medailony autorů, a ve třetí uvádíme přehled textů v obou čítankách s informacemi rozšířenými nad rámec otázek za texty v čítankách.
Na tuto metodickou příručku navazuje metodická příručka k čítankám pro 4. - 5. ročník ZŠ, uspořádaná a koncipovaná obdobným způsobem.
Metodická příručka si neklade nárok na stoprocentní využitelnost, jejím cílem je učitele inspirovat a nechat jim co největší prostor pro vlastní kreativitu.
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?