Objednávky vyřizujeme/odesíláme i 23.12. a 27.12. Pracujeme pořád ;-).
Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Čítanka pro 4. a 5. ročník ZŠ - Metodická příručka

    Naše cena s DPH:
    182 Kč DPH 0%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Jana Čeňková, Anna Jonáková, Zdeněk Jonák
    Nakladatel:
    SPN
    Kód zboží:
    54922
    EAN / ISBN:
    9788072355037
    SPN

    Popis produktu

    Příručka je určena učitelům, kteří pracují s čítankami řady pro 1. stupeň (autoři J. Čeňková a kol).

    Obsahuje doporučení pro roční plány ve výuce čtení, doporučuje postupy a odkazuje na mezipředmětové vztahy, především s vlastivědou a jazykovou výukou.

    Pro 2. a 3. ročník je vydána obdobná metodická příručka.

    Určeno pro:
    4. ročník
    Formát:
    A5 (15 x 21 cm)
    Počet stran:
    83

    O učebnici

    Učitelům 4. a 5. ročníku základní školy, kteří mají za úkol překročit s žáky důležitý předěl mezi obdobím zdokonalování "techniky" čtení a obdobím utváření celoživotního zájmu o knihu a četbu, se dnes nabízí široká škála čítanek.

    Řada čítanek vydaných SPN - pedagogickým nakladatelstvím, a. s., reflektuje rovněž požadavky RVP ZV na utváření a rozvíjení klíčových kompetencí. Výběr textů směruje žáky k očekávaným výstupům formou otázek a úkolů umístěných pod jednotlivými ukázkami. V této metodické příručce k čítankám se autoři snaží poskytnout učiteli kromě didaktického návodu, který je součástí textu čítanek, pomůcku ve formě nástrojů umožňujících využít bohatý repertoár textů všech možných žánrů ke zvýšení motivace žáka k četbě a k posílení potřeby tvořivé činnosti, ale také k rozvoji schopnosti porozumět textu a k utváření kritického přístupu k mediálním sdělením.

    Metodická příručka k čítankám pro 4. a 5. roční je rozdělena do dvou částí: v první jsou vyloženy některé inovativní metody podporující čtení s porozuměním, ve druhé části se nabízejí praktické příklady výuky. Zdůrazňujeme, že metodická příručka si neklade nárok na stoprocentní využitelnost, jejím cílem je učitele inspirovat a nechat jim co největší prostor pro vlastní kreativitu.

    Obsah učebnice

    • Slovo úvodem
    • Předpoklady pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve 4. a 5. ročníku ZŠ
    • Uspořádání čítanek pro 4. a 5. ročník
    • Ukázky didaktické práce s různými typy textů
    •      4. ročník
    •      5. ročník
    • Přehled textů v čítankách
    •      4. ročník
    •      5. ročník
    • Doporučená literatura k četbě a do školních knihoven
    • Přehled teoretických přístupů, které ovlivnily didaktiku literatury

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá soubory cookies. Kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace

    Nastavte souhlasy, souhlasím s:

    Potvrdit výběr
    Souhlasím a zavřít.
    Nastavení

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují:

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?