- Určeno pro:
- 3. ročník
- Formát:
- A4 (21 x 30 cm)
- Počet stran:
- 168
Umožňuje dokonalejší využití učebnice, obsahuje komentáře ke každé stránce, postupy, metody a formy práce, hry jako náměty na doplňující aktivity. Obsahuje rozpis výstupů pro celý 1. stupeň, což pomáhá učiteli při tvorbě ŠVP.
Vážení pedagogové,
doufáme, že příručka učitele k předchozím učebnicím matematiky se Vám osvědčila a že jste v ní našli vše, co jste k výuce potřebovali. Příznivé odezvy z řad učitelů a pokroky, které žáci za dva roky práce s naší matematikou učinili, nám dovolují doufat, že naše učebnice jsou přijaty učitelskou veřejností pozitivně.
Stejným způsobem jsme připravili i příručku učitele pro třetí ročník. Najdete zde rady a komentáře k jednotlivým cvičením, podbarvené jsou obecnější didaktické principy a záměry autorů. Pro snadnou orientaci a kontrolu výsledků je kromě náhledu stránky z učebnice vložena i vyřešená stránka z pracovního sešitu (tam, kde je řešení více, uvádíme jedno z nich). V popisu řešení úloh z učebnice jsme uvedli, pokud to rozsah příručky dovoluje, řešení více nebo všechna. V komentáři k některým úlohám naleznete také rozšiřující úlohy pro rychlejší žáky. V zadní části učebnice jsou kopírovatelné předlohy.
Naše učebnice splňují po všech stránkách požadavky RVP, mají pevnou koncepci od 1. do 5. ročníku. Tato koncepce přispívá k rozvíjení matematického myšlení, intelektuálních a komunikačních schopností a dovedností, tvořivostí a v neposlední řadě také sociálního chování žáků. Tímto výrazně přesahuje rámec matematiky a přispívá k naplnění cílů a průřezových témat RVP. Vysoce byla též naše učebnice hodnocena recenzenty MŠMT v průběhu dolžkového řízení.
Do světa matematiky vstupují žáci po cestách procházejících specifickými prostředími provázanými s životními zkušenostmi žáků. Tato prostředíjsou výsledkem důmyslně propracované autorské koncepce matematického vzdělávání. Jednotlivá prostředí jsme se snažili dětem zopakovat a přiblížit i v Přehledu učiva, které je v pracovním sešitě č. 1. Vy přehled prostředí s jejich stručným popisem a poodhalením jejich smyslu a významu naleznete zde na str. 12 a 13. Předkládáme vám také návrh časově-tematického plánu na str. 18 a 19, který zobrazuje propojení učebnice s pracovními sešity a příručkou učitele.
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?