- Určeno pro:
- 9. ročník
- Formát:
- A4 (21 x 30 cm)
- Počet stran:
- 176
Cílem publikace je důkladně žáky připravit na jednotné přijímací zkoušky na střední školy.
Novinkou tohoto vydání jsou stručné přehledy učiva a řešené úlohy, které podporují cílenou přípravu na okruhy testované přijímací zkouškou. Oceníte zejména systematické procvičení jednotlivých tematických celků s užitečnými radami a doporučeními, jež vám ostré přijímací zkoušky ještě více usnadní. Samozřejmostí jsou řešení úloh. Příručku využije každý, kdo chce u přijímacích zkoušek uspět, a vyžaduje proto kvalitní a komplexní přípravu.
Příručka odpovídá nárokům Specifikací požadavků pro jednotnou přijímací zkoušku v přijímacím řízení na střední školy v oborech vzdělání s maturitní zkouškou platných od školního roku 2021/2022 a o bsahuje tyto části:
Kniha je určena žákům 9. ročníku ZŠ, kteří se hlásí na čtyřleté obory vzdělávání zakončené maturitní zkouškou, a jejich vyučujícím, jimž může usnadnit systematickou a efektivní přípravu žáků na úspěšné zvládnutí didaktického testu z českého jazyka v rámci přijímacího řízení i při procvičování probraného učiva.
Publikace je koncipována jako komplexní příprava, a je proto rozdělena na několik částí.
V I. části knihy přinášíme stručné informace o podobě didaktického testu a také tipy a doporučení, jak se na test připravit či jak postupovat při řešení různých typů úloh.
K zopakování a procvičení poznatků a dovedností slouží II. část příručky - sbírka testových úloh. Ta je rozdělena do sedmi tematických okruhů (kapitol) v souladu s dokumentem Specifikace požadavků. Kapitoly nově doplňuje teorie - krátké připomenutí či vysvětlení hlavních pojmů v modrozelených rámečcích (dále jen "rámeček"). Pod každým rámečkem se nacházejí dílčí úlohy zaměřené na jeho téma, závěr kapitoly pak nabízí komplexní úlohy vyžadující práci s teorií napříč rámečky. Sbírka obsahuje více než 250 úloh a umožní žákům procvičit si potřebné dovednosti formou užívanou v didaktických testech CZVV.
Ve III. části knihy naleznete cvičné didaktické testy. Je jich celkem deset a jsou vytvořeny ve dvou úrovních obtížnosti. Jejich cílem je seznámit žáky se zadávanými typy úloh a umožnit jim nácvik strategie řešení komplexního testu.
Ve IV. části příručky se nachází klíč k úlohám ze sbírky testových úloh i z cvičných didaktických testů.
V závěru publikace naleznete záznamový arch k prvnímu didaktickému testu. S jeho pomocí si žáci mohou spolu s řešením testu vyzkoušet také záznam svých odpovědí.
I. ÚVODNÍ INFORMACE
II. SBÍRKA TESTOVÝCH ÚLOH
III. CVIČNÉ DIDAKTICKÉ TESTY
IV. KLÍČ
V. SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY
VI. ZÁZNAMOVÝ ARCH
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?