- Určeno pro:
- 1. ročník
- Formát:
- A4 (21 x 30 cm)
- Počet stran:
- 80
Učebnice pro 1.ročník základní školy vytvořená v souladu s RVP ZV.
Nejnovější přírůstek do uceleného souboru vzdělávacích materiálů AMOS představuje prvouka Objevujeme a poznáváme s Oskarem. Je vytvořena zkušenými pedagogy a autory Alenou Bárou Doležalovou a Milošem Novotným a tvoří součást stávající ucelené DUHOVÉ ŘADY.
Pět základních výhod Objevujeme a poznáváme s Oskarem:
1. PIKTOGRAFICKÉ ZADÁNÍ: Pomocí piktogramů mohou žáci od 1. hodiny 1. ročníku samostatně číst zadání.
2. MYŠLENKOVÉ MAPY: Systematicky využívá myšlenkové mapy jak k navození témat a inspiraci vyjadřování žáků, tak k opakování.
3. UPLATNĚNÍ ČTENÍ: Průběžně využívá nabývané čtenářské dovednosti. V prvouce jsou zařazeny pouze texty, které žáci umí přečíst. To žákům umožňuje jednak procvičit samotné čtení, jednak nabývat nové dovednosti a poznatky z prvouky.
4. MIUč+: K učebnici je vytvořena interaktivní verze, která přispívá k efektivnosti výukového procesu a poskytuje žákům jasnou vizuální oporu.
5. POKUSY: K učebnici je vytvořena sada pokusů v úrovni, která umožňuje samostatné provádění pokusů žáky. Pokusy napomáhají rozvíjet pozorovací dovednosti žáků, rozšiřují slovní zásobu a jsou přínosným zpestřením výuky.
Přílohou učebnice je sada samolepek, s kterými žáci pracují u vybraných cvičení.
Předkládáme Vám novou učebnici prvouky pro 1. ročník ZŠ Oskarova prvouka, " Objevujeme a poznáváme s Oskarem", jejímž průvodcem je papoušek Oskar.
Učebnice je vytvořena v souladu s RVP ZV. Učivo je rozděleno do deseti kapitol: Škola, Podzim, Rodina, Zima, Člověk, Jaro, Čas, Léto, Domov, Opakování.
Společně s učebnicemi Čteme a píšeme s Agátou a Matýskova matematika tvoří graficky a didakticky provázaný soubor učebních materiálů AMOS.
Učebnice je propojena zejména s učivem čtení, psaní a matematiky. Výuka čtení, psaní a počítání však vždy předchází před učivem prvouky, která tyto dovednosti a schopnosti dále rozvíjí.
Učebnice si klade za cíl zvýšit samostatnost žáků a posílit jejich vnitřní motivaci. Žáci mohou již od první hodiny číst samostatně piktografická zadání cvičení. K lepší orientaci v učebnici jim pomáhá druhé číslování v horní části stránek. Cvičení se typologicky opakují a jejich obtížnost se postupně zvyšuje. Při práci se hojně využívají myšlenkové mapy k navození nových témat či k jejich opakování. Přispívají k tomu, že žáci se učí o tématech přemýšlet, uvažovat, hovořit.
Řada cvičení je připravena tak, aby žáci o navozených situacích sami přemýšleli, zvažovali, jak se zachovat, promýšleli možnosti jejich řešení apod.
K učebnici byl vytvořen také metodický průvodce, který má pomoci vyučujícím v jejich práci.
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?