Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Oskarova prvouka 1 - Metodický průvodce

    K učebnici Oskarova prvouka pro 1.ročník ZŠ.

    Naše cena s DPH:
    216 Kč DPH 0%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Alena Bára Doležalová, Zdeněk Brom
    Nakladatel:
    NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
    Kód zboží:
    57330
    EAN:
    9788076000933
    ISBN:
    1A-75
    NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.

    Popis produktu

    Nejnovější přírůstek do uceleného souboru vzdělávacích materiálů AMOS představuje prvouka Objevujeme a poznáváme s Oskarem. Je vytvořena zkušenými pedagogy a autory Alenou Bárou Doležalovou a Milošem Novotným a tvoří součást stávající ucelené DUHOVÉ ŘADY.

    Metodický průvodce obsahuje metodické poznámky k jednotlivým cvičením, časový plán, klíčové kompetence, očekávané výstupy a přílohu (básničky a hádanky).

    Určeno pro:
    1. ročník
    Formát:
    A4 (21 x 30 cm)
    Počet stran:
    112

    O učebnici

    Metodický průvodce (MP) k učebnici je připraven tak, aby provázel vyučující výukou prvouky v 1. ročníku podle učebnice Oskarova prvouka, "Objevujeme a poznáváme s Oskarem". 

    Na úvodních stranách metodického průvodce je zařazeno krátké seznámení se všemi metodickými materiály, které jsou k výuce této prvouky připraveny.

    Vyučující mají k dispozici také přehled učiva a očekávané výstupy podle jednotlivých kapitol a dále klíčové kompetence žáků. 

    Protože obsah jednotlivých stránek je úzce spjat s výukou čtení, tedy s tím, co již žáci dokážou přečíst, doporučujeme, aby vyučující postupovali podle navrženého časového plánu. Ten je připraven tak, aby výuka čtení (s učebnicemi Čteme a píšeme s Agátou) a matematiky (s učebnicemi Matýskova matematika) probíhala souběžně s výukou prvouky. Nemělo by se tak stát, aby žáci v prvouce narazili na texty, které obsahují písmena nebo čísla, která se ještě neučili.

    Stěžejní částí metodického průvodce je popis práce s jednotlivými stránkami učebnice. Na konci metodického průvodce je zařazena příloha obsahující básně a hádanky k jednotlivým tématům prvouky. Dle svého uvážení je vyučující může využít při své práci v různých částech vyučovací hodiny.

    Na začátku popisu práce s danou stranou jsou vždy uvedena klíčová slova, která jsou pro danou stránku nejdůležitější. Před samotným metodickým návodem je u každého cvičení uveden cíl, který si dané cvičení klade. Následuje stručný postup práce se cvičením, někdy i možnost různých postupů.

    Za každým cvičením jsou uvedeny možnosti mezipředmětových vztahů. Mezipředmětové vztahy se týkají především předmětů cizí jazyk AJ/NJ, dramatická výchova DV, hudební výchova HV, výtvarná výchova VV, pracovní činnost PČ a tělesná výchova TV. Přestože na uplatňování čtenářských a matematických dovedností je zacíleno v celé učebnici, v některých případech zařazujeme i námět na mezipředmětové propojení s českým jazykem a literaturou ČJ a matematikou M.

    Poznámka: Dramatická výchova (DV) jako taková sice není samostatným vzdělávacím oborem, resp. předmětem. Jedná se o obor doplňující, náměty pro něj však přesto uvádíme. Tyto úkoly totiž mohou být rovněž součástí vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura, resp. jeho nedílné části Komunikační a slohová výchova.

    V textu jsou používány dva pojmy : "speciální úkol" a "cvičný sešit".

    Učebnice je připravena tak, aby vyhovovala práci s žáky, kteří postupují standardním tempem. Díky ní mohou postupně rozvíjet své schopnosti a dovednosti. Do 1. ročníku však často nastupují i žáci, kteří již umějí číst a psát, případně se učí velmi rychle a potřebují činnosti navíc, aby se mohli dále rozvíjet. Tito žáci stejně jako metody užité při jejich výuce (např. výuka čtení globální metodou) vyžadují specifický prostor a zvláštní ("speciální") úkoly. Metodický průvodce rovněž přináší náměty na tyto speciální úkoly.

    Cvičným sešitem je myšlen jakýkoli sešit s linkami sloužící pro plnění rozšiřujících či speciálních úkolů. Tento sešit je vhodné zavést vždy - speciální úkoly do něj mohou vypracovávat nejen výše zmínění žáci.

    Na konci každé kapitoly jsou zařazeny náměty na didaktické hry, které se vztahují k probíraných tématům.   

     

    Obsah učebnice

    •     I. Úvod
    •    II. Metodické materiály
    •   III. Učivo a očekávané výstupy
    •   IV. Výchovné a vzdělávací strategie pro rozvoj kompetencí žáků, klíčové kompetence žáků
    •    V. Časový plám
    •   VI. Metodické poznámky k učebnici
    •        1. Škola (Uč., str. 1-9)
    •        2. Podzim (Uč., str.10-17)
    •        3. Rodina (Uč., str.18-24)
    •        4. Zima (Uč., str 25-34)
    •        5. Člověk (Uč., str. 35-44)
    •        6. Jaro (Uč., str. 45-53)
    •        7. Čas (Uč., str. 54-61)
    •        8. Léto (Uč., str. 62-70)
    •        9. Domov (Uč., str.71-78)
    •       10. Opakování (Uč., str. 79-80)
    •  VII. Příloha (básničky, hádanky)
    • Poznámky

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá soubory cookies. Kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace

    Nastavte souhlasy, souhlasím s:

    Potvrdit výběr
    Souhlasím a zavřít.
    Nastavení

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují:

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?