- Formát:
- A4 (21 x 30 cm)
- Počet stran:
- 80
Představujeme skvělého pomocníka pro všechny učitele výpočetní techniky. Jak už název napovídá, titul je souhrnem nápadů, tipů a postřehů, které výuku zpestří a usnadní cestu výpočetní techniky k žákům. Obsahem tak jsou nejrůznější hry, skládačky, podněty, příklady, tipy, triky apod., které lze s žáky použít ve výuce.
Kniha není klasickou sbírkou příkladů se zadáním a řešením, ve kterých je specifikováno přesně to, co má žák udělat. Tento titul je koncipován opravdu jako nápadník, tedy shromažďuje zajímavé podněty a nápady, které je možné ve výuce využít a pedagogem dále rozvíjet.
Autorem knihy je zkušený pedagog a dlouholetý učitel výpočetní techniky, který podklady pro knihu načerpal ze své bohaté praxe a nyní je utřídil do knižní podoby.
V úvodu každé série tipů (tematicky oddělených nápadů) je souhrnná tabulka s výčtem potřebných pomůcek, obtížností, potřebnou časovou dotací apod.
Kniha je plnobarevná a obsahuje spoustu obrázků a fotografií.
Přesto, že titul je určen primárně pro učitele základních škol, z nápadů mohou čerpat i středoškolští pedagogové.
Nápad? Jednoduché slovo a u většiny "geniálních" nápadů i jednoduchá myšlenka, kterou jsme jenom předtím neviděli nebo nedovedli správně použít. Pokud patříte ke šťastlivcům, kteří nápady jen hýří, tak "jste za vodou".Pokud jste se však již někdy ocitli v situaci, že máte něco narychlo zorganizovat, vymyslet činnost nebo dokonce marně hloubáte a čekáte na správný nápad u svého stolu, tak budete určitě vděčni za každou pomoc.
Naše kniha nápadů rozhodně není všelékem na každou, nejenom školní, hodinu. Rozhodně se však nápady lépe upravují než vymýšlí od nuly. Věřím, že si každý z vás najde "to své". Něco ze zájmu a zvědavosti, něco možná z nutnosti, ale každopádně začne nabízené úlohy rozvíjet dle své chuti, možností a času.
Nebudu zde rozvíjet své představy o tom, jak máte sbírku nápadů používat. Listujte klidně ze středu, na přeskáčku, podle obsahu, je to na vás. Určitě víte, co na vás platí nejvíce a souvislosti z předchozí kapitoly vám neutečou.
JAK PRACOVAT S KNIHOU
Záplavy na Nilu
Užitečné hry při vytváření tabulek
Luštěním za vědomostmi
Všechny "horké brambory" vás nepopálí
Jednoduše - výtvarně
Schémata ku pomoci
Grafománie
Nezáživné testy?
Drobná grafika na počkání, nemožné do tří dnů
Hrátky s obrázky
Zeměpis převážně vážně
Výsledky
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?