Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    -12%

    • Moderní hotel

    Moderní hotel

    • akce
    • sleva
    Naše cena s DPH:
    189 Kč DPH 0%
    Původní cena s DPH:
    215 Kč
    Ušetříte:
    26 Kč
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Černý, Krupička
    Nakladatel:
    RATIO
    Kód zboží:
    21753

    Popis produktu

    • Moderní hotel je učebnicí pro studenty i podnikate. Cestováni se stalo fenoménem doby. Cestujeme za prací, za poznáním, za zábavou. Miliony lidí denně překonávají menší či větší vzdálenosti, tráví dny a noci mimo svůj domov. Hotely a další ubytovací zařízení již nejsou určeny pouze vyvoleným či úzké společenské vrstvě. Jakkoliv jsou návštěvníci hotelů různorodí, všichni mají jedno společné. Očekávají za své peníze odpovídající služby. Tyto služby musí být na jedné straně vhodně standardizované, aby hostům usnadnily orientaci, na druhé straně pestré a nápadité. Dynamický nástup výpočetní techniky řadu procesů zjednodušil a urychlil. Žádná originalita či technická dokonalost však nenahradí příjemnou atmosféru, kterou mohou vytvořit jedině pracovníci hotelu. Stále platí, že v hotelu je pánem host. Je těžké, vlastně nemožné vměstnat všechny informace, předpisy, rady a doporučení do jediné publikace.
    • Autorům Jiřímu Černému a Ing. Jiřímu Krupičkovi se přesto podařilo vystihnout ty nejdůležitější zásady výstavby a provozu moderního hotelu.
    • Tato kniha může posloužit jako učebnice pro studenty, jako inspirace pro podnikatele na úseku ubytovacích služeb i jako příručka informovaného hosta. Ti všichni budou v budoucnu určovat a ovlivňovat kvalitu a další rozvoj hotelového průmyslu. Poděkujme autorům, že nás na tuto cestu tak dobře vybavili.
    • Publikace Moderní hotel je vypracována s ohledem na poslední hotelové trendy v Evropské unii. Nové a přepracované vydání.

    Určeno pro:
    Střední škola
    Formát:
    A5 (15 x 21 cm)
    Počet stran:
    224

    Obsah učebnice

    I.     Hotelová klasifikace České republiky

    II.    Recepční služby v hotelu

    III.   Lůžková část hotelu

    IV.   Plánování a provoz hotelového bazénu a doprovodných zařízení

    V.    Racionalizace hotelového provozu jako podmínka dalšího rozvoje

    VI.   Malá úvaha o nábytku v moderním hotelovém pokoji

    VII.  Chování pracovníků hotelu

    VIII. Pojištění

    IX.   Několik pravidel pro vyřizování stížností       

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá soubory cookies. Kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace

    Nastavte souhlasy, souhlasím s:

    Potvrdit výběr
    Souhlasím a zavřít.
    Nastavení

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují:

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?