- Určeno pro:
- 4. ročník
- Formát:
- A4 (21 x 30 cm)
- Počet stran:
- 40
S novou koncepcí této výtvarné výchovy objeví žáci svoji individualitu a hodiny je budou bavit.
Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat.
Obsahuje vždy několik úkolů, které vedou k procvičení právě probírané výtvarné techniky.
Základy výtvarného projevu již žáci 4. ročníků zvládli a teď je čeká prohlubování znalostí, opakování a poznání nových technik.
Důraz je kladen na BARVY, ať už základní, tak i podvojné, doplňkové, ale i na jejich funkci při tvorbě daného díla.
Žáci se soustředí také na celkové kompozice, tvary předmětů, proporce, koláže i různé materiály.
Jejich výtvarnými pomůckami už nejsou pouze pastelky, fixy a vodové barvy, ale přibyly tempery, rudka, uhel, tuš nebo třeba pastel.
SEZNÁMENÍ S VÝTVARNÝMI PROSTŘEDKY
Žáci se soustředí také na celkové kompozice, tvary předmětů, proporce, koláže i různé materiály.
NÁMĚTY S DOPORUČENÍM TECHNIK A POSTUPŮ
Cvičení a úkoly obsahují vždy několik možností, jak jednoduše a prakticky dané téma s žáky procvičit. Vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat.
HEZKÉ GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ A BOHATÁ PŘÍLOHA
Strany jsou doplněny atraktivními fotografiemi a ilustracemi. Součástí učebnice je příloha s vystřihovánkami, které žák během výuky použije. U cvičení je seznam pomůcek, které žák bude potřebovat.
PŘESAH DO OSTATNÍCH PŘEDMĚTŮ
V celé učebnici je kladen důraz na individualitu žáků a respektování tří základních okruhů činností: rozvíjení smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků.
Pracovní učebnice je rozdělena do několika hlavních kapitol:
Každá kapitola obsahuje seznam pomůcek, které žák bude potřebovat, vybízí k zamyšlení nad daným tématem a nechybí ani podrobný popis, jak pracovat.
Kapitoly obsahují vždy několik možností, jak jednoduše a prakticky dané téma s žáky procvičit.
Součástí učebnice je příloha s vystřihovánkami, které žák během výuky použije. Strany jsou doplněny atraktivními fotografiemi a ilustracemi.
Proč začít s touto výtvarnou výchovou:
• Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků
• Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků
• Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit
• Spousta námět, doporučení, postupů a technik
• Učivo doprovází spousta fotografií, ilustrací a zábavných hříček
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?