- Určeno pro:
- 1. ročník
- Formát:
- A4 (21 x 30 cm)
- Počet stran:
- 128
Metodický průvodce je připraven tak, aby vyučujícím pomohl s výukou čtení a psaní v 1. ročníku. Seznámí vyučujícího se všemi materiály, které jsou k výuce připraveny, a také s postupy, jak s těmito materiály pracovat. Vyučující v něm najde návrh časového rozložení učiva. V metodických poznámkách k jednotlivým stranám jsou zařazeny také poznámky, které mají pomoci vyhnout se úskalím, na něž může vyučující při výuce narazit a která žáky při prvopočáteční výuce čtení a psaní často provázejí. Metodický průvodce se rovněž věnuje mezipředmětovým vazbám, a to tak, aby vyučující mohl učivo snadněji vzájemně propojovat.
Tento metodický průvodce je připraven tak, aby vyučujícím pomohl s výukou čtení a psaní v 1. ročníku. Seznámí vyučující se všemi materiály, které jsou k výuce připraveny, a také s postupy, jak s těmito materiály pracovat.
Vyučující v něm najdou i kapitolu o cílech předmětu, klíčových kompetencí, učivu, očekávaných výstupech a také návrh časového rozložení učiva, aby věděli, ve které části školního roku s danými díly učebnic a sešitů mohou pracovat. Na konci školního roku by tedy žáci měli zvládnout celé učivo 1. ročníku.
V metodických poznámkách k jednotlivým stranám jsou zařazeny také ty poznámky, které mají pomoci vyhnout se úskalím, na něž může vyučující při výuce narazit a které žáky při prvopočáteční výuce čtení a psaní provázejí. Práce s jednotlivými cvičeními je zpočátku popisována podrobněji, ale protože se cvičení typově opakují, později popisy nejsou tak důkladné. Pozornost je vždy věnována novému typu cvičení nebo cvičením, která se obtížnostně posunula.
Metodický průvodce se rovněž věnuje mezipředmětovým vazbám, a to tak, aby vyučující mohl učivo snadněji vzájemně propojovat, případně vytvářet i malé projekty.
OBSAH
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?