Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Dítě s dyskalkulií ve škole

    Kniha vysvětluje podstatu problému a nabízí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií, které mohou být v práci s dětmi s touto poruchou užitečné.

    Naše cena s DPH:
    343 Kč DPH 0%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Patricia Babtie, Jane Emerson
    Nakladatel:
    PORTÁL
    Kód zboží:
    56992
    EAN:
    9788026213048
    PORTÁL

    Popis produktu

    Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi.

    Autorky vysvětlují podstatu problému a nabízejí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií, které mohou být v práci s dětmi s touto poruchou užitečné. V populaci se podle různých zdrojů vyskytuje 5–6 % osob s dyskalkulií. Metody práce s dětmi s dyskalkulií využijí i učitelé, kteří pracují s dětmi s dalšími poruchami učení, protože například dyslexie také ovlivňuje to, jak děti čtou číslice a pracují s nimi.

    Formát:
    A5 (15 x 21 cm)
    Počet stran:
    152

    Obsah učebnice

    1. ČÁST

    O numeraci, problémech s ní a její diagnostice obecně

    • Rychlá fakta o dyskalkulii a potížích s numerací

    1. kapitola

    Dyskalkulie, potíže s numerací a specifické poruchy učení

    • Definice

    2. kapitola

    Jak se děti učí

    • Mozek: neurony, proudění, elektrické napětí a myelinizace
    • Smysluplnost a paměť
    • Vnímání
    • Jazyk
    • Čas
    • Paměť
    • Faktory ovlivňující učení

    3. kapitola

    Co je numerace?

    • Základní početní dovednosti

    4. kapitola

    Příčiny dyskalkulie a problémů s počítáním

    • Indikátory potíží s počítáním
    • Příčiny dyskalkulie a potíží s počítáním
    • Úzkost z matematiky
    • Sociální a kulturní faktory

    5. kapitola

    Hodnocení žáků a legislativa

    • Hodnocení procesu učení
    • Hodnocení pro vzdělávání
    • Národní a mezinárodní testování
    • Mezinárodní testy PISA
    • Individuální vzdělávací plán

    6. kapitola

    Rozpoznání a diagnostika dyskalkulie a obtíží s počítáním

    • Vyhodnocování rizika dyskalkulie
    • Hodnocení a diagnostika dalších obtíží, které ovlivňují matematickou gramotnost

    DRUHÁ ČÁST

    Vyučování

    7. kapitola

    Plánování a hodnocení jako východisko pro učení

    • Hodnotící proces
    • Plánování

    8. kapitola

    Co učit

    • Počítání a výpočty
    • Výukový program

    9. kapitola

    Výukové metody

    • Strukturované, kumulativní, multismyslové učení
    • Vyučovací postupy v kostce
    • Doporučené pomůcky
    • Problémové úlohy
    • Multismyslové učení
    • Číselné osy

    10. kapitola

    Jak mohou dítěti s dyskalkulií pomoci rodiče

    • Hrajte si se svým dítětem
    • Rané roky
    • Dětství
    • Dospívající

    Literatura

     

    •  

     

    Zákazníci s tímto zbožím často kupují:

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá soubory cookies. Kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace

    Nastavte souhlasy, souhlasím s:

    Potvrdit výběr
    Souhlasím a zavřít.
    Nastavení

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují:

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?