Střední odborné školy.
OBSAH:
Předmluva
1 Výchozí stav
2 Vymezení RVP ve středním odborném vzdělávání
3 Pojetí a cíle středního odborného vzdělávání
4 Kompetence absolventa
5 Nejdůležitější kompetence předmětu matematika na SOŠ
6 Základní cíle matematického vzdělávání
7 Využití matematiky a interdisciplinární souvislosti
8 Technické lyceum
8.1 Rámcové rozvržení obsahu vzdělávání ve školním vzdělávacím
programu
8.2 Matematické vzdělávání
8.3 Návrh na rozvržení učiva
9 Střední odborné školy technického zaměření s dotací 12 hodin
9.1 Rámcové rozvržení obsahu vzdělávání ve školním vzdělávacím
programu
9.2 Matematické vzdělávání
9.3 Návrh na rozvržení učiva
10 Střední odborné školy technického zaměření s dotací 10 hodin
10.1 Rámcové rozvržení obsahu vzdělávání ve školním vzdělávacím
programu
10.2 Matematické vzdělávání
10.3 Návrh na rozvržení učiva
11 Střední odborné školy s dotací 8 hodin
11.1 Rámcové rozvržení obsahu vzdělávání ve školním vzdělávacím
programu
11.2 Matematické vzdělávání
11.3 Návrh na rozvržení učiva
12 Maturitní zkouška
13 Pedagogická diagnostika
14 Projekty
15 Specifické poruchy učení a zdravotně postižení žáci
16 Práce s talentovanými žáky
17 Počítačová podpora výuky matematiky
18 Pomůcky pro výuku matematiky
19 Předmětové komise
20 Další vzdělávání učitelů
21 Doporučená literatura
22 Literatura použitá pro zpracování tohoto textu
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?